Dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami

Plan działania - dostępność Komendy Powiatowej Policji we Wrześni

 

Plan działania - dostępność Komendy Powiatowej Policji we Wrześni

PLAN DZIAŁANIA Komendy Powiatowej Policji we Wrześni na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, opracowany zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom, ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2019 poz.1696).

 

l.p.

Typ dostępności

Zadania

Czas realizacji

Osoba realizująca zadania

1.

 

Wyznaczenie przez insp. Mariusza Łozowieckiego Komendanta Powiatowego Policji we Wrześni, koordynatora ds. dostępności.

29.09- 30.09.2020 r.

insp. Mariusz Łozowiecki

2.

 

Opracowanie planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności.

30.09.2020 r.

Koordynator:

podinsp. Justyna Walińska

3.

 

Dokonanie analizy stanu zapewnienia dostępności.

30.09.2020 r.

Koordynator:

podinsp. Justyna Walińska

4.

 

Zamieszczenie na BIP i stronie internetowej danych kontaktowych koordynatora, oraz przesłanie ich do Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu, Ministerstwa Funduszu i Polityki Regionalnej oraz Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu.

30.09.2020 r.

Koordynator:

podinsp. Justyna Walińska

mł. asp. Adam Wojciński

5.

 

Przygotowanie i opublikowanie deklaracji dostępności.

30.09.2020 r.

Koordynator:

podinsp. Justyna Walińska

6.

Dostępność:

>informacyjno-komunikacyjna,

>cyfrowa stron internetowych i aplikacji mobilnych

>architektoniczna

Realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom, ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2019 poz.1696), oraz ustawy z dnia 8 maja 2019 roku o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U.2019 poz.848);

>co najmniej w zakresie określonym przez minimalne wymagania, o których mowa w art. 6 ustawy o dostępności osobom, ze szczególnymi potrzebami, będącą wynikiem uwzględnienia uniwersalnego projektowania albo zastosowania racjonalnego usprawnienia;

>w indywidualnych przypadkach zapewnienie dostępu alternatywnego o którym mowa w art.7 ustawy.

2020-2021

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2021-2025 r.

Koordynator:

podinsp. Justyna Walińska

7.

 

Monitorowanie postępów z realizacji zadań na rzecz zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Komendzie Powiatowej Policji we Wrześni.

Przez cały czas obowiązywania ustawy.

Koordynator:

podinsp. Justyna Walińska

8.

 

> Sporządzenie raportu o którym mowa w art. 11 ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;

> publikacja raportu na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej (następne raporty co cztery lata);

> Przekazanie raportu o zapewnianiu dostępności do Wojewody Wielkopolskiego, celem przygotowania zbiorczego raportu o stanie zapewniania dostępności na terenie naszego województwa.

31.03.2021 r.

Koordynator:

podinsp. Justyna Walińska

 

 

Metryczka

Data publikacji : 30.09.2020
Data modyfikacji : 21.03.2022
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji we Wrześni
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Adam Wojciński
Osoba udostępniająca informację:
Adam Wojciński KPP Września
Osoba modyfikująca informację:
Adam Wojciński
do góry