Plan działania - dostępność Komendy Powiatowej Policji we Wrześni
Plan działania - dostępność Komendy Powiatowej Policji we Wrześni
PLAN DZIAŁANIA Komendy Powiatowej Policji we Wrześni na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, opracowany zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom, ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2019 poz.1696).
l.p. |
Typ dostępności |
Zadania |
Czas realizacji |
Osoba realizująca zadania |
1. |
|
Wyznaczenie przez insp. Mariusza Łozowieckiego Komendanta Powiatowego Policji we Wrześni, koordynatora ds. dostępności. |
29.09- 30.09.2020 r. |
insp. Mariusz Łozowiecki |
2. |
|
Opracowanie planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności. |
30.09.2020 r. |
Koordynator: podinsp. Justyna Walińska |
3. |
|
Dokonanie analizy stanu zapewnienia dostępności. |
30.09.2020 r. |
Koordynator: podinsp. Justyna Walińska |
4. |
|
Zamieszczenie na BIP i stronie internetowej danych kontaktowych koordynatora, oraz przesłanie ich do Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu, Ministerstwa Funduszu i Polityki Regionalnej oraz Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu. |
30.09.2020 r. |
Koordynator: podinsp. Justyna Walińska mł. asp. Adam Wojciński |
5. |
|
Przygotowanie i opublikowanie deklaracji dostępności. |
30.09.2020 r. |
Koordynator: podinsp. Justyna Walińska |
6. |
Dostępność: >informacyjno-komunikacyjna, >cyfrowa stron internetowych i aplikacji mobilnych >architektoniczna |
Realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom, ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2019 poz.1696), oraz ustawy z dnia 8 maja 2019 roku o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U.2019 poz.848); >co najmniej w zakresie określonym przez minimalne wymagania, o których mowa w art. 6 ustawy o dostępności osobom, ze szczególnymi potrzebami, będącą wynikiem uwzględnienia uniwersalnego projektowania albo zastosowania racjonalnego usprawnienia; >w indywidualnych przypadkach zapewnienie dostępu alternatywnego o którym mowa w art.7 ustawy. |
2020-2021
2021-2025 r. |
Koordynator: podinsp. Justyna Walińska |
7. |
|
Monitorowanie postępów z realizacji zadań na rzecz zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Komendzie Powiatowej Policji we Wrześni. |
Przez cały czas obowiązywania ustawy. |
Koordynator: podinsp. Justyna Walińska |
8. |
|
> Sporządzenie raportu o którym mowa w art. 11 ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami; > publikacja raportu na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej (następne raporty co cztery lata); > Przekazanie raportu o zapewnianiu dostępności do Wojewody Wielkopolskiego, celem przygotowania zbiorczego raportu o stanie zapewniania dostępności na terenie naszego województwa. |
31.03.2021 r. |
Koordynator: podinsp. Justyna Walińska |